عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی عده‌ای در رابطه با استقلال شهر ری، بر ضرورت پرهیز از سیاسی کاری در این موضوع تاکید کرد و گفت: تصمیم‌گیری در این باره را شورای شهر تهران باید انجام دهد، نه دیگران.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه شورای شهر تهران باید درباره موضوع مطرح شده درخصوص شهر ری نظر دهد، به سما گفت: بالاخره شورای شهر از توان مدیریت خود و شهرداری و دیگر مسائل مربوط به تهران، از جمله شرایط طرح جامع آن، آگاه‌تر از همه است و بهتر می‌تواند در این باره نظر دهد.

رضایی، عضو کمیسیون عمران مجلس در باره این موضوع، البته به یک موضوع دیگر هم اشاره کرد و گفت: موضوع کسب درآمد برای شهرداری مستقل از تهران هم مسئله مهمی است. امروز ما می‌دانیم که شهرداری تهران، بیشتر از منابع درآمد مناطق دیگر در شهر ری هزینه می‌کند. دوستان در شورا باید به این موضوع مهم هم توجه کنند که درصورت کسب استقلال، با چه منابعی می‌توان برای آن درآمد کسب کرد.

وی همچنین بر پرهیز از اعمال سیاسی کاری در این موضوع تاکید کرد و گفت: مسئله مهم آسایش و رفاه مردم است و باید ببینیم در کدام شرایط، آرامش و آسایش مردم منطقه بیشتر تامین می‌شود.

کد خبر 116608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز